Початок бізнесу, відкриття стартапу – це ейфорія від можливості реалізувати свої задуми. Однак з часом на місце ейфорії приходить розчарування, депресія та синдром моральної втоми. Думаєте, що такого не трапляється. Однак статистика говорить про інше.

Більшість власників бізнесу та професіоналів, роблять «все, що в їх силах».

Вони будують ділові відносини, встановлюють ділові контакти, збирають візитівки, дзвонять людям та зустрічаються з ними.

Та на жаль, це працює не завжди.

Доволі часто, їх успішний та прибутковий бізнес – це тільки плоди їх уяви, який підтримують непомірні кредити в банках, відкладені гроші на старість чи сімейний бюджет.

Знаю, таких людей. В якийсь період часу, вони змушені чесно та відкрито сказати собі: «все – мій бізнес закінчився, я закриваюсь».

Звичайно, що причинами такого фіналу можуть стати і інші об’єктивно-суб’єктивні обставини, в тому числі і форс-мажорні.

Статистика закриття малих компаній становить 80% через 5 років з моменту їх заснування.

Девід Ньюман, на підставі свого багаторічного досвіду, називає 10 причин провалу в бізнесі.

Девід Ньюман

10 причин провалу у бізнесі:

  1. Ви створили прекрасний продукт, але жахливо його просуваєте та продаєте.
  2. Ви не отримали вчасно експертної допомоги в маркетингу та продажах – чи її взагалі не було зовсім.
  3. Ви не делегуєте чи не найняли на неповний день людину, яка попіклується про «тяжку інтелектуальну роботу».
  4. У вас немає бізнес-плану/цілей/бачення/перспектив, включаючи план дій на всякий випадок.
  5. Ви нічим не відрізняєтесь від конкурентів.
  6. Ви не відноситеся до свого бізнесу серйозно: це видно по зробленим «на колінці» візиткам, доморощеному сайту, по тому, як Ви намагаєтеся зробити все дешевше та простіше.
  7. Ви витрачаєте невиправдано багато на все це: «замислуваті» візитки, дорогий сайт, дуже масштабну рекламу, – і вважаєте, що цього достатньо.
  8. У вашій маркетинговій стратегії немає фокусу: Ви намагаєтесь продавати все і всім.
  9. Ви не вмієте співпрацювати. Не варто думати, що один в полі воїн. Найміть правильних людей, які здібні справитися із роботою, віддайте її на виконання підрядникам чи знайдіть собі партнера.
  10. Ви схильні недооцінювати, скільки часу і грошей витратиться, поки Ваш бізнес встане на ноги. Пам’ятайте: не все вдається з першого разу. І навіть із 10-го. Будьте готові експериментувати, пробувати нові уміння та вносити тисячі мілких поправок по руху справи.

Ви побачили в цьому переліку те, що відноситься до Вашої ситуації, – вірно. Гарна новина – причина Ваших невдач виявлено, і це 50% справи. Інші 50% у Ваших руках.

Зайнявшись своєю справою, я кожен день задаю собі питання: «Що маю зробити для того, щоб мій бізнес став успішним?». І перечитуючи ці 10 пунктів, час від часу знаходжу конкретні відповіді на свої питання. Це допомагає мені рухатися вперед.

Ілюзія думки про те, що: «Я зробив все, що в моїх силах», не працює, бо насправді питання, яке надасть розуміння та ясність, криється у наступному: «Чи зробив, я те що потрібно?».

І саме основне, серед цього, це вміння навчитися делегувати «тяжку інтелектуальну роботу» – профільним спеціалістам, які є експертами у своїй галузі.

До цієї галузі, відноситься і сектор юридичних послуг. Своєчасне отримання, яких, допомогло десяткам компаніям зберегти свій імідж, репутацію та успішно вирішити спірні питання, укласти вигідні контракти, та вигідно провести переговори із новими бізнес-партнерами.

Я допомагаю своїм клієнтам у вирішенні поточних питань діяльності їх бізнесу, надаючи юридичну підтримку шляхом консультацій, судового представництва інтересів компанії, правового аналізу договірних відносин з діючими та майбутніми контрагентами, партнерами, розробкою необхідних договорів, контрактів, угод, складення необхідних документів, проведення переговорів щодо досудового врегулювання спорів (складення претензій, проведення ділової переписки) та повернення заборгованості, представництва їх у відносинах з державними органами.

Для отримання юридичної консультації звертайтеся:

за телефоном:

+38 (093) 254 27 88, +38 (067) 501 66 15

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить