Останнім часом органи місцевого самоврядування щільно зайняті оновленням назв вулиць у містах та інших населених пунктах. Задумка цікава, однак як бути мешканцям будинків, які знаходяться на ново перейменованих вулицях?
 

Бо ж фактично, змінюється місце їхньої реєстрації проживання. Що робити та куди звертатись, розглянемо далі.

 

 
 
Хто ж такі органи реєстрації?
 
Органи реєстраціїце виконавчі органи сільської, селищної або міської ради, сільський голова (у разі коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено) на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.
 
До недавнього часу, а саме до передачі Верховною радою згідно прийнятого ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII, повноважень органам реєстрації щодо реєстрації місця проживання, цю функцію здійснювала Державна міграційна служба.
З адміністративними послугами, які надає Державна міграційна служба Ви зможете ознайомитись тут.
 
pasportВідповідно до пункту 16 Правил реєстрації місця проживання, передбачено, що у разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів вносяться зміни до реєстру територіальної громади із збереженням попередніх даних та із подальшим внесенням цієї інформації до Реєстру. За бажанням особи ці відомості безоплатно вносяться до документів, в яких зазначаються відомості про місце проживання/перебування.

                                                                      
 
Необхідно звернути увагу, що відомості про реєстрацію /зняття з реєстраціїмісця проживання вносяться до паспорта громадянина України:
 – у вигляді книжечки (зразка 1993 року): шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1.
штамп реєстрації
 – шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр). У разі непідключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.
 
Реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або її представником документів.
Ви бажаєте зробити уточнення по статті, чи у вас виникли питання?  – будь-ласка залишайте їх у коментарях у
формі нижче.
Для отримання юридичної консультації з вашого питання – заповніть форму “юридична консультація”.

Підписуйтесь на отримання новин та читайте інші статті із цієї та інших рубрик.

Будьмо дружніми – діліться корисною інформацією із вашими друзями.

 

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

 

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Leave a Comment