Останнім часом органи місцевого самоврядування щільно зайняті оновленням назв вулиць у містах та інших населених пунктах. Задумка цікава, однак як бути мешканцям будинків, які знаходяться на ново перейменованих вулицях?
Бо ж фактично, змінюється місце їхньої реєстрації проживання. Що робити та куди звертатись, розглянемо далі.
02 березня 2016 року Кабінетом Міністрів України Постановою № 207, були затверджені Правила реєстрації місця проживання та порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.
Хто ж такі органи реєстрації?
Органи реєстрації – це виконавчі органи сільської, селищної або міської ради, сільський голова (у разі коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено) на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.
До недавнього часу, а саме до передачі Верховною радою згідно прийнятого ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII, повноважень органам реєстрації щодо реєстрації місця проживання, цю функцію здійснювала Державна міграційна служба.
З адміністративними послугами, які надає Державна міграційна служба Ви зможете ознайомитись тут.

Необхідно звернути увагу, що відомості про реєстрацію /зняття з реєстраціїмісця проживання вносяться до паспорта громадянина України:
– у вигляді книжечки (зразка 1993 року): шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1.

– шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі – Реєстр). У разі непідключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.
Реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або її представником документів.
Ви бажаєте зробити уточнення по статті, чи у вас виникли питання? – будь-ласка залишайте їх у коментарях у
формі нижче.
Для отримання юридичної консультації з вашого питання – заповніть форму “юридична консультація”.
Підписуйтесь на отримання новин та читайте інші статті із цієї та інших рубрик.
Будьмо дружніми – діліться корисною інформацією із вашими друзями.